Новини

Екскурсія до пекарні-кондитирської "Nikonova"

 Учні 6-А, 6-Г та 5-В класів Чернівецького ліцею #19 відвідали інтерактив «Хліб» на пекарні Nikonova, що знаходиться за адресою вул. Руська, Метою заходу було донести до дітей ідею цінності та складності виробництва хліба та його приготування, від зерна пшениці до готового виробу.Цільовий збір коштівза інтенсив має на меті благодійну допомогу - на облаштування сквера по вул. Руська 204 (210) та облаштування міського простору для чернівчан та гостей міста...

Науковий фестиваль OL

 1 квітня у Чернівецькому національному університеті ім.Ю.Федьковича відбувся «Науковий фестиваль OL», де учні 11 класу, Чернівецького ліцею №19, були задіяні як волонтери. На фестивалі діти від 14 років побачили яскраве шоу з біології та хімії – експеременти в пробірках, погляд на клітини під мікроскопом, шоу з робототехніки та віртуальної реальності. Найбільше сподобалося коштування морозива у шоу «Молекулярна кухня»...

Ліга дружніх та сміливих

 29та30 березня за підтримки ГО«ДЖУНІОРС»у спортивному залі ліцеюбули проведені змагання «Ліга дружніх та сміливих»серед учнів 2-4 класів. У змаганняхвзялиучасть 120учнів, серед яких були діти з особливими освітніми потребами та діти із числа внутрішньо переміщених осіб.Готуючись до змагань, кожна команда обрала для себе назву та гасло. Початком змагань стала весела розминка з елементами фітнесу під музичний супровід, продовженням – веселі спортивні естафети, стрибки через скакалку, конкурс капітанів, боулінг...

Результати змагання з волейболу міської Гімназіади серед команд юнаків.

 Два дні поспіль в спортивному залі нашого ліцею тривали зональні змагання з волейболу міської Гімназіади серед команд юнаків. Представники п'яти навчальних закладів - ліцеїв 19, 8 та ЗОШ 3, 4, 20 боролися за вихід до фінальної частини змагань. Інтрига тривала до останньої гри. Всі команди показали достатній рівень фізичної та технічною підготовки. Кращою стала команда ЗОШ 3, яка посіла перше місце та вийшла в фінал...

Профілі навчання

 З 22.по 24 березня у ліцеї проведено опитування учнів 9-их класів та їх батьків. Метою даного опитування було визначення пріоритетів учнів у виборі профілю навчання. З результатми опитування можна познайомитись в розділі " Профільна освіта"....

«Марафон доброчесності»

 Продовженням ліцейного тижня доброчесності стали інтерактивні заняття – тренінги «Воркшоп доброчесності» з учнями10-11класів від студентів Української академії лідерства в рамках реалізації Всеукраїнського проєкту «Марафон доброчесності». Представники громадської організації «Вокс Україна» провели надзвичайно цікаві, інформаційно насичені, активні заняття з учнями 10-А, 10 - Б та 11 класів. 01 травня2023року учасники тренінгів отримають змогу приєднатися до онлайн-гри про доброчесність, яка розпочнеться у телеграм-боті...

Академічна доброчесність

 З 21.03 по 23.03 2023 року в ліцеї було проведено опитування учнів 7-11 класів " Академічна доброчесність". Метою даного опитування було оцінити роботу ліцею щодо дотримання Положення про академічну доброчесність" та покращити роботу цього напрямку. З результатами опитування можна ознайомитись в розділі " Результати моніторингу якості освіти"...

"Проєктна діяльність учнів 5-их класів: формування умінь і навичок проєктної роботи"

 20 березня 2023року відбулось відкрите засідання методичного об'єднання вчителів, які викладають у 5-их класах. Тема "Проєктна діяльність учнів 5-их класів: формування умінь і навичок проєктної роботи" була розкрита на основі викладання таких предметів як " Досліджуємо природу", " STEM", "Технології" у виступах вчителів Куцик Г. І., Гуменюк М. В., Гормах Л. Є., Мельника С. М. Вчителі української мови Гаврих Ю...

Тиждень «Академічної доброчесності»

Протягом тижня, з 13.03. по 17.03.2023 року, у Чернівецькому ліцеї № 19 проходив тематичний тиждень «Академічної доброчесності» в ході якого учні спільно з педагогічними працівниками навчалися основним правилам дотримання академічної доброчесності. Академічна доброчесність — це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання та викладання...