Майстер-клас "Створення інноваційних презентацій та відео на платформі Canva". Підготувала Чермак М.В.

Майстер клас “Створення інноваційних презентацій та відео на платформі Canva"

Майстер-клас. Цифрові інструменти формувального оцінювання. Підготувала Артемова І.С.

Матеріали засідання круглого столу "Нові технології: за і проти"

Методична нарада. Педагогіка партнерства: принципи, умови, алгоритм реалізації.

Методична нарада. Роль української мови та літератури у розвитку соціальної компетентності учнів

Методична нарада. Система оцінювання як складова компетентнісного підходу до навчання

Практичний семінар "Стресменеджмент для педагогів". Підготувала Муравецька О.Д.


Теоретичний семінар "Формування ціннісних орієнтирів сучасної української школи при викладанні навчальних предметів"

Матеріали семінару


Матеріали засідання методичного об'єднання вчителів, які працюють у 5-их та 6-их класах ( НУШ) від 13.11.2023

Результати опитування батьків учнів 5-их класів.

Порівняльні результати навчання учнів 5-их класів


Використання інструментів штучного інтелекту у роботі вчителя. Підготувала Пуганцева О.В.

Матеріали майстер-класу


Напрями самооцінювання якості освітньої діяльності ліцею.Напрям 3.Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти .


ПОЛОЖЕННЯ про атестацію педагогічних працівників

Методична нарада "Подолання освітніх втрат" (11.09)


Методична нарада.Створення навчальних програм на основі модельних програм (28.08)


Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році

Теоретичний семінар на тему: "Створення сучасного освітнього простору для формування компетентної особистості учня"

6 березня 2023 р. було проведено засідання теоретичного семінару на тему "Створення сучасного освітнього простору для формування компетентної особистості учня".
Артемова Д.Ю. висвітлила питання "Поняття освітнього середовища НУШ".
З питанням "Вимоги до створення сучасного освітнього простору" ознайомили вчителі Одеська Н.Л. та Токарюк М.М.
З результатами дослідження, представленням проведеної роботи в ліцеї та рекомендаціями щодо створення освітнього простору виступила соціальний педагог Маловічко Г.М.

Матеріали відкритого засідання МО вчителів 5-их класів " Кроки до НУШ"

Кроки до НУШ. Методичний тренінг (Лозова О.В.)

Творча та проектна діяльність учнів на уроках «Пізнаємо природу» (Куцик Г.І.)

Проєктна діяльність на уроках STEM (Гуменюк М.В.)

Формування навчальних компетентностей засобами проектної технології на уроках трудового навчання (Гормах Л.Є. Мельник С.М.)

Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в 5 класах (Прийдун Т.П., Гаврих Ю.Ю.)

" Використання стратегій технології критичного мислення для розвитку пізнавальної активності учнів в умовах НУШ"

24 січня 2023 року вчитель-методист Матоніна Р. Д. , тренер освітньої платформи "Критичне мислення", провела методичний тренінг " Використання стратегій технології критичного мислення для розвитку пізнавальної активності учнів в умовах НУШ".

Дана технологія створює найсприятливіші умови для формування в учнів інформаційної, соціальної, полікультурної та комунікативної компетентності учнів. Ця технологія – помічник і для вчителя, тому що базова модель уроку за нею універсальна. Методи КМ, які застосовує вчитель на уроках, створюють додаткову мотивацію до навчання. Учні добре засвоюють матеріал, тому що це їм цікаво.

Застосування технології розвитку критичного мислення – один із шляхів виховання активної особистості, що може взяти на себе ініціативу і діяти у межах правового поля. Це засіб формування критичного мислення і водночас розвитку творчих здібностей дитини.

"Психолого-педагогічні механізми формування компетенцій учасників освітнього процесу"

22.11 2022 року в ліцеї було проведено психолого-педагогічний семінар "Психолого-педагогічні механізми формування компетенцій учасників освітнього процесу", який підготували та провели вчителі Чоботару А.В, Телішевська А. В., Токарюк М. М.

План семінару:
1. Психологічна компетенція викладача
2. Аналіз опитування
3. Професійна мобільність педагога або чому треба вчитися і змінюватися все життя
4. Вплив установок та стереотипів на особистість

В ході роботи семінару було акцентовано увагу на складові психологічної компетентності учителя; обговорено результати опитування вчителів, метою якого було вивчення питання володіння педагогами знаннями вікової психології учнів та використання таких знань при організації освітнього процесу. Учасники семінару мали можливість обговорити проблему професійної мобільності педагога та необхідності вчитися і змінюватися все життя, впливу установок та стереотипів на особистість та пройти невеличкі тести :« На якій сходинці я сьогодні», « Хто я: ведучий, лідер; оцінювач, консерватор; далекоглядний, мрійник; методист, реаліст».

Презентація

Теоретичний семінар
" Формування позитивної мотивації до навчання"

Проблема мотивації учнів до навчання на сьогоднішній день є дуже актуальною, адже насправді далеко не всі школярі використовують свій потенціал на 100%.У листопаді був проведений теоретичний семінар " Формування позитивної мотивації до навчання" , метою якого було ознайомлення з основними прийомами мотиваційної діяльності.
В презентації виокремлені причини незацікавленості учнів у навчанні та втраті змісту власної навчальної діяльності , надані рекомендації вчителям для формування пізнавальної мотивації відносно віку та рівня загальної середньої освіти.
Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально – виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але і є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації у учнів до навчально – пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи. ЇЇ актуальність обумовлена оновленням змісту навчання, постановою завдань формування у школярів прийомів самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції.

Презентація

Реалізація компетентнісного підходу при викладанні української мови та літератури

Презентація


Психолого- педагогічний семінар 2021/2022н.р.

Керівник -Довгань Л.Д.

Тема: Комфортність навчання в сучасному закладі освіти

Мета: з'ясувати, як впливає комфортність навчання та виховання на формування успішної особистості; ознайомити учителів із психолого-педагогічними знаннями про створення комфортних умов навчання та виховання, їх вплив на якість освіти і формування креативної особистості учня;

Матеріали семінару:

1. Поняття про комфортність навчання . Безпечна і дружня до дитини школа (Равлюк Р.В.)

2. Психологічний комфорт. Створення комфортного психологічного клімату на уроці – 50 % успіху навчання (Киселиця М.В.)

3. Інтелектуальний комфорт. Створення ситуації успіху на уроці (Рейкало М.Д.)

4. Фізичний комфорт. Створення комфортних умов на уроці як обов’язкова складова здоров’язберігаючої компетенції(Палагнюк О.О.)

Презентація семінару


Флеш-семінар «Навички 4К : критичне мислення, креативність, комунікація, командна робота»

Зроби перший крок, і ти зрозумієш,

що не все так страшно (Сенека).

Флеш-семінар – форма передачі знань та вмінь, в основі якої лежить обговорення нововведень та обмін досвідом, майстерністю між колегами, розширення кругозору.

Flash (англ.) – спалах, миттєвість, несподіваний прояв, швидкий запис/стирання інформації з пам’яті блоками.

Флеш-семінар – це можливість ознайомитись з авторськими апрацюваннями колег та авторськими методами використання нових технологій на практиці.

Матеріали семінару


Семінар "Наступність у впровадженні Концепції « Нова українська школа»"

Вісімнадцятого листопада 2021року в школі відбувся практичний семінар на тему "Наступність у впровадженні Концепції « Нова українська школа», в ході роботи якого було опрацьовано такі питання:

  • організація та узгодження форм, методів та технологій в НУШ ;
  • реалізація принципу наступності у використанні технологій, форм і методів організації навчальної діяльності та оцінювання учнів початкових та середніх класів.

В ході роботи семінару вчителі початкових класів, які викладають у 4-их класах, поділились набутим досвідом по реалізації завдань Нової української школи :

  • Собко Н. В. підготувала виступ на тему « Нова українська школа – нові стандарти»;
  • Руснак М. В. та Овсієнко М. М. презентували присутнім з практичний досвід впровадження інтерактивних технологій в освітній процес, особливості оцінювання навчальної діяльності учнів;
  • Кіф’як Т. В. підготувала пристендовий урок на тему « Синоніми. Народна байка « Лебідь, щука та рак» та продемонструвала особливості організації уроку в системі НУШ.

Заступник директора школи з НВР Лозова О. В. познайомила присутніх з Методичними рекомендаціями щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації Концепції « Нова українська школа». З матеріалами роботи практичного семінару можна ознайомитись на сайті ліцею в розділі « Методичні семінари і не тільки».

Матеріали семінару

Коучинг " Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога"

04.10.2021

Матеріали коучингу

Завантажити матеріали коучингу

Методична нарада

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році

методичне об’єднання вчителів початкової школи

Рекомендації щодо оцінювання учнів

МОН створило робочу групу, яка займається доопрацюванням методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 3-х і 4-х класів.

Про це повідомляють у наказі МОН.

До затвердження методичних рекомендацій у новій редакції МОН радить вчителям:

  • здійснювати оцінювання учнів лише вербально, не фіксуючи результати підсумкового оцінювання в класному журналі;
  • застосовувати методичні рекомендації для оцінювання учнів 4 класів, що беруть участь у проєкті пілотування Нової української школи.

Ознайомитись зі складом робочої групи та наказом можна в документі.

/Files/images/1_2021_rk/2021-04/Методичні реком оцінювання 3-4 кл НУШ.jpg

/Files/images/1_2021_rk/2021-04/200311.jpg

"Як оцінювати дітей з особливими освітніми потребами"

Матеріал

15 січня - практичний семінар

"Формувальне оцінювання в старшій школі"

/Files/images/1_2021_rk/2021-02/Презентація (1).jpg

02.02 методична нарада

"Індивідуальна траєкторія професійного розвитку педагога".

/Files/images/1_2021_rk/2021-02/template_ppt_007 (1).jpg


Психолого-педагогічний семінар на тему:

«Подолання стереотипів у педагогічній професії»

Керівник Довгань Л.Д.

Мета: усвідомлення впливу установок та стереотипів на особистість педагога, його професійну діяльність.

Завдання:
  • підвищити психологічну компетентність педагогів;
  • виявити і корегувати неадаптивні стереотипи професійної діяльності;
  • визначити й усвідомити свої стереотипи;
  • оволодіти навичками спілкування.
Час проведення :

Семінар -жовтень 2020 р.,
Тренінг- січень 2021 р.

Матеріали:

Презентація "Подолання стереотипів у педагогічнійпрофесії"

ФРАГМЕНТ ТРЕНІНГУ З ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ
“СТЕРЕОТИПИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ”

Стереотипи в педагогічній діяльності


Методична нарада:

"Організація дистанційного навчання в школі. Нормативно-правова база та методичні рекомендації. ".

/Files/images/1_2021_rk/2021-01/shablon-powerpoint-n1548.jpg

/Files/images/1_2021_rk/2021-01/powerpoint-template.jpg


Методична нарада:

"Санітарний регламент для закладів освіти"

/Files/images/1_2021_rk/2021-01/САНІТАРНІ НОРМИ.com-807.jpg


Теоретичний семінар

«Компетентісна школа як провідна ідея концепції НУШ»

"Яку роль відіграє самоосвіта у професійному зростанні вчителя"
- вчитель трудового навчання, технологій Гормах Л.Є

"Модель навчання «Перевернутенавчання» "
- учитель початкових класів Матоніна Р. Д.

"Хмарні технології в школі"
- учитель початкових класів Матоніна Р. Д.

3. Використання "ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" у початковій школі

"Методи корпоративного навчання"
- вчитель німецької мови Скорейко О.М.

"Сучасні цифрові інструменти для вчителя. Джембоард (Jamboard)"
-
вчитель біології та природознавства Гуменюк М. В.

Робота з інтерактивною дошкою Google Jamboard

"Науково-педагогічний проєкт «Інтелект України"
- вчитель початкових класів Лисей О. В.

Еврика — складова математичної освіти в проєкті "Інтелект України"

"Сучасні цифрові інструменти для вчителя. Скрайбінг"
- вчитель математики Чоботару А. В.

Як ваш телефон змінює вас? [AsapScience]


Засідання педагогічної ради школи на тему:

«Результативність впровадженняКонцепції та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молодіЧернівецької ЗОШ № 24 в період 2015-2020 р.р.»
від 03 квітня 2020 року.

Доповідь заступника директора з виховної роботи Антоненко О.О.

«Результативність впровадження Концепції та Стратегії національно-патріотичного виховання дітей та молоді Чернівецької ЗОШ № 24 в період 2015-2020 р.р.»

Презентація

Доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи В'югіної Л.Ю.

Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів

Презентація

Проект рішення педради : ДОКУМЕНТ


Засідання теоретичного семінару
«Параметри ефективного навчання» (12.02.20).

Було розглянуто наступні питання:

  • « Ключові компоненти компетентності вчителя» - А.В.Телішевська
  • « Рівні професійної компетентності вчителя» - Гречка Н. Г.
  • «Самоосвіта педагогів - нагальна потреба НУШ, засіб підвищення компетентності вчителя.» - Онисько Н. В.

/Files/images/20_rk/2020-06/зображення_viber_2020-06-02_12-21-15.jpg/Files/images/20_rk/2020-06/зображення_viber_2020-06-02_12-21-29.jpg/Files/images/20_rk/2020-06/зображення_viber_2020-06-02_12-21-291.jpg/Files/images/20_rk/2020-06/зображення_viber_2020-06-02_12-21-32.jpg


Розпочався педагогічний вернісаж, в ході якого вчителі, що атестуються в 2019/2020 н.р. діляться з колегами досвідом реалізації науково-методичної проблеми.

Палагнюк В.І. провела відкритий урок з інформатики в 10 класі на тему «Розробка форм та розміщення на них елементів керування», в ході якого розкрила особливості використання методів критичного мислення при викладанні інформатики./Files/images/20_rk/2020-01/IMG-ddf7c1da8eb6e426a46d61c7ecde46dd-V.jpg /Files/images/20_rk/2020-01/IMG-eb5644882654b034efcce21cb014b52d-V.jpg

Під час актуалізації теоретичних знань з теми учням було запропоновано виконати такі завдання:

  • розробити хмарини тегів;
  • «вставити пропущені слова» у визначення термінів і понять;
  • класифікувати властивості форми і компонентів (вправа створена засобами LearningApps);
  • знайти пару властивостей і їх призначення (вправа створена засобами LearningApps);
  • знайти помилки в програмі;
  • скласти мозаїку: з фрагментів коду скласти програму для реалізації заданого графічного інтерфейсу.

В ході уроку учні самостійно здійснювали оцінку своєї роботи і закріпили теоретичні знання в ході виконання практичної роботи.

З четвертого у п’ятий сходинка висока…

Протягом першого семестру 2019/2020н.р. в школі була організовна робота динамічної групи

«З четвертого у п’ятий – сходинка висока»

Динамічна група працювала над розвитком проблеми:

«Особливості організації навчально-виховного процесу».

До складу динамічної групи входили: класні керівники 5-х класів – Прийдун Т.П., Гуменюк М.В., Мікіцел А.Д., Брозинська К.М., вчителі, які викладають Артемова І.С.– вчитель історії, Андрущак Т.І. –математика, ДовганьЛ.Д. – вчитель зарубіжної літератури, Ткачук І.В. – вчитель природознавства та ОЗ. Керівником групи було призначено Мікіцел А.Д.

Метою роботи даної групи було поглибити знання вчителів:

Вивчити особливості психологічного розвитку учнів молодшого підліткового віку, виробити рекомендації для вчителів, батьків, спрямовані на успішну адаптацію учнів 5-х класів до навчання в старшій школі, підвищення результативності їх навчальної діяльності.

Результати роботи динамічної групи представлені у буклеті:

Пам'ятка 5-м класам

18 грудня 2019 року у Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.№ 24 пройшов семінар-практикум для вчителів та асистентів-вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

18 грудня 2019 року у Чернівецькій загальноосвітній школі І-ІІІ ст.№ 24 пройшов семінар-практикум для вчителів та асистентів-вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням на тему “Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу загальної середньої освіти”. З вітальним словом виступили директор закладу Легусова У.І. та методист ММЦ Гуменюк Ю.О.Уміння працювати в команді – вкрай важливе для успіху. Однак воно не формується саме по собі, а потребує певних зусиль з боку як керівництва команди, так і самих учасників. Успіх командної роботи залежить від багатьох факторів: чітко сформульованої мети, спільної діяльності, правильного і однозначного розподілу функцій, адекватного управління та лідерства, психологічної сумісності самих учасників та їх уміння домовлятися, чути один одного, досягати компромісу, вчитися на помилках, допомагати та підтримувати один одного.Під час семінару-практикуму учасники мали змогу відвідати уривки уроків, які провели вчителі та асистенти вчителів початкової школи Матоніна Р.Д, Рогозняк А.В., Беженар А.В, Мороз Л.В, Кушнір С.Т, Білейчук Т.В, Мудра Л.В., Мостова А.В., Гавриляк Л.В.,Полянська Х.В. Потім групи виконували цілий ряд завдань та вправ, для яких потрібні різні вміння та навички і у яких учасники залежать один від одного. Такі завдання не можна виконати одноосібно, а значить доводилося пристосовуватися один до одного, прислуховуватися, враховувати точку зору, виручати, допомагати, давати зворотній зв’язок і спільно досягати успіху! Заступник директора В’югіна Л.Ю виступила з презентацією про команду супроводу.

Методист ММЦ Гуменюк Ю. О.провела практичну вправу, де учасники, після перегляду уривків відео, мали визначити над якими цілями працють корекційні педагоги на занятті із учнями з особливими освітніми потребами. Класовод інклюзивного класу Гавриляк Л.В. повела низку вправ та підтримувала учасників під час виконання ними завдань, також допомогу у виконанні вправ надавали дефектолог Скрипник Н.В та логопед Паращук Л.В. Практичні психологи закладу Купчанко А.М. та Липчук Г.М. провели аналіз відвіданих уроків та рефлексію.Невелику частину тренінгу

” Робота з батьками” провели вчитель та асистент інклюзивного класу ЗОШ №27 Тимчик Т.Д та Орлецька-Матіас Л.В. Вкінці учасникам заспівали учні інклюзивного класу. Всі учасники буди дуже вдячні великій команді, яка провела титанічну роботу і підготувала захід. Натхненні та вмотивовані, переповнені емоціями та отриманими навичками повернулися до своїх команд, щоб співпрацювати на новому рівні.

Тренінги "Критичне мислення"

«Я не вирішую проблеми, я виправляю своє мислення.

Тоді проблеми вирішуються самі»

Луїза Хей

На запрошення відомої в нашому місті і не тільки вчителя початкових класів Матоніної Р.Д., фахівця з критичного мислення, тренера платформи «Критичне мислення», експерта МОУ з сертифікації вчителів, тренера НУШ в нашій школі 7 та 8 грудня Баранова Ірина та Ремех Тетяна провели тренінги для креативних вчителів міста. Удосконалювали свої вміння 43 педагоги основної та 41 педагог початкової школи. Вони отримали безцінні знання від досвідчених тренерів від платформи «Критичне мислення». 7 годин цікавої і натхненної роботи були дуже корисними. Вчителі отримали велике задоволення та величезний багаж практичних умінь і навичок. Очікування справдились. Дякуємо Тетяні Релях і Ірині Барановій. Чекаємо на зустріч із заставницею платформи, автором методичних посібників Оленою Пометун.

/Files/images/2019/sem/78574833_1470240319781089_2610880210869944320_n.jpg/Files/images/2019/sem/IMG-def7f7f397ce6c4306699c081f3cf883-V.jpg/Files/images/2019/sem/IMG-d7b58a1ff00f87f8582de1cc11fd97d0-V.jpg/Files/images/2019/sem/IMG-328a57158f8173e02dee5ec5e338860d-V.jpg/Files/images/2019/sem/IMG-5710f71a42aa35fd8b40e846f4b2c695-V.jpg /Files/images/2019/sem/IMG-c22edc341e061e9670d90b8c6cd64236-V.jpg


Міський семінар-практикум учителів-філологів з проблеми «Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках української мови та літератури».

2019-10-11

11.10.2019р. на базі ЗОШ № 24 ім. О. Кобилянської відбувся міський семінар-практикум учителів-філологів з проблеми «Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках української мови та літератури».

У вітальному слові директор школи Легусова У. І. коротко розповіла присутнім історію навчального закладу, його традиції та новітні проекти.

Ткач А.В., методист ММЦ, провела екскурс в історію виникнення та розвитку Технології КМ. Ознайомила присутніх з особливостями планування уроку за технологією КМ, окремо виділивши найпопулярніші методи для кожного з його етапів.

З теоретичними основами технології критичного мислення вчителів-філологів познайомила Матоніна Р. Д., вчитель початкової школи ЗОШ № 24, тренер платформи з «Критичного мислення». У виступі Раїса Дем’янівна вказала на переваги уроку в системі КМ перед традиційним навчанням, тренер також зазначила, що критичне мислення не просто технологія навчання, а спосіб мислення сучасної людини.

Досвід закладу з використання технології критичного мислення з метою розвитку усвідомленого читання презентувала Прийдун Т. П., яка ознайомила присутніх з цікавими методами розвитку артистичного читання, порведенням читацького квесту, акцентувавши увагу присутніх на важливості однієї із складових КМ – усвідомленому читанні.

Практичне застосування методів технології КМ вчителі мали змогу побачити на прикладі пристендового уроку з української літератури в 5 класі, який презентувала Равлюк Б. Б. Вчитель продемонструвала, як на прикладі вивчення біографії письменника учні вчилися прогнозувати тему уроку, висувати гіпотези, визначати завдання заняття, відрізняти факти від суджень, розвивати вміння стисло, чітко висловлювати думку, складати Ментальну карту письменника.

На завершення зустрічі філологи мали змогу застосувати отримані теоретичні знання на практиці, ставши активними учасниками ділової гри « Урок за технологією КМ на основі твору І. Франка « Захар Беркут», яку провела Руснак С.М. Уже на початковому етапі учасники ділової гри методом передбачень визначали тему уроку та його цілі. Об’єднавшись у групи за кольором (фіалки, волошки, соняшники, оливки, чоронобривці), опрацювали певні стратегії КМ: «6 капелюхів», «Дерево рішень», «Кластер», «Сюжетна таблиця», «Товсті і тонкі запитання», «Буктрейлер». Особливе захоплення та схвалення «учнів» викликала фізхвилинка за технологією кінезіології. Учасникам слід було виконати прості рухи (які активізують пам'ять, увагу, покращують психоемоційний стан), але у незвичному порядку, перевтілитися у «слоників», що спостерігають за власним хоботом. Систематизуючи побачене, учасники зустрічі заповнили Карту-поняття «Критичне мислення» , інтерпретовану таблицю «З-Х-Д» , ставили запитання організаторам зустрічі та висловлювали побажання.


Галерея " міський семінар-практикум учителів-філологів з проблеми "


Психолого-педагогічний семінар

Керівник Довгань Л.Д.

Тема : Засоби формування рефлексивної культури педагога

Мета: -формування уявлень про рефлексію і рефлексивні здібності;

- засвоєння і розвиток рефлексивних умінь в педагогічній практиці на основі самоаналізу, самодіагностики і самокорекції власної професійної діяльності;

- створення власної системи формування рефлексивних умінь у вихованців і відповідна реорганізація навчально-виховного процесу.

Питання:

1. Поняття про рефлексію, рефлексивні уміння, рефлексивну компетентність

Куцик Г.І.

2. Види , психологічні механізми та функції рефлексії

Артемова І.С.

3. Рефлексія педагогом уроку

Равлюк Б.Б.

4. Рефлексивний практикум

Довгань Л.

Матеріали семінару:

Кiлькiсть переглядiв: 11317

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.