«Особливості організації роботи вчителя-предметника в інклюзивному класі»
6 березня 2024 року консультанти ЦПРПП Марина Марчук та Інна Терлецька провели методичний практикум для вчителів математики на тему «Особливості організації роботи вчителя-предметника в інклюзивному класі».
Консультантами було розкрито теоретичні та практичні особливості роботи вчителя математики у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
Протягом практикуму було розкрито нормативно-правові аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а консультанти поділились власним досвідом у розробці адаптованих та модифікованих програм для учнів. Також протягом методичного практикуму вчителі мали змогу навчатися створювати індивідуальні програми розвитку та модифіковані програми для дітей з особливими освітніми потребами.
Коментарi