«Особливості організації роботи вчителя-предметника в інклюзивному класі»

6 березня 2024 року консультанти ЦПРПП Марина Марчук та Інна Терлецька провели методичний практикум для вчителів математики на тему «Особливості організації роботи вчителя-предметника в інклюзивному класі».

Консультантами було розкрито теоретичні та практичні особливості роботи вчителя математики у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Протягом практикуму було розкрито нормативно-правові аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, а консультанти поділились власним досвідом у розробці адаптованих та модифікованих програм для учнів. Також протягом методичного практикуму вчителі мали змогу навчатися створювати індивідуальні програми розвитку та модифіковані програми для дітей з особливими освітніми потребами.

/Files/images/1_2024/02/зображення_viber_2024-03-07_20-24-13-526.jpg

/Files/images/1_2024/02/зображення_viber_2024-03-07_20-24-17-487.jpg

/Files/images/1_2024/02/зображення_viber_2024-03-07_20-24-17-745.jpg

/Files/images/1_2024/02/зображення_viber_2024-03-07_20-24-18-023.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 33

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.